De 12 ani, echipa multidisciplinară a TEO HEALTH SA – Spitalul Sf.Constantin a reușit să se poziționeze în lumea medicală privată prin oferta serviciilor de excelență și recunoașterea la nivel internațional a standardelor de igienă spitalicească implementate.
Spitalul Sf.Constantin are planuri de dezvoltare provocatoare pentru următorii ani. De aceea vă invităm să vă alăturați nouă, dacă sunteți specialist entuziast cu dorința de a lucra într-un mediu unic în România.
Ne-ar face plăcere ca Spitalul Sf.Constantin să fie locul unde profesionalismul, pasiunea și responsabilitatea dumneavoastră să aducă plus valoare echipei departamentului financiar – contabil.
În vederea ocupării pozitiei de Economist, profilul ideal al viitorului coleg, trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:

–       Studii superioare în domeniul economic ;
–       Experiență de min. 2 ani într-o funcție de specialitate în departamentul financiar contabil;
–       Cunoașterea legislației în domeniul financiar – contabil și fiscale,
–       Experiență de muncă cu softuri integrate (ERP, BI);
–       Spirit de analiză, sinteză și initiațivă;
–       Atitudine pozitiva, organizata, rapida și foarte atenta la detalii,
–       Sa fie disponibila sa lucreze in Echipa

Sarcini specifice postului:

–       Emiterea facturilor pentru clientii interni si externi;
–       Inregistrarea facturilor de cheltuieli;
–       Operarea incasarilor si platilor in numerar conform registrului de casă;
–       Verificarea registrul de casa;
–       Urmarirea operatiunilor si inregistrarilor financiar – contabile pe centre de cost;
–       Verificarea evidentei operative;
–       Realizarea reconcilierii lunare a soldurilor contabile cu cele din programul de gestiune;
–       Incadrarea in mod corect a documentelor pe venituri și cheltuieli;
–       Verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile;
–       Ofera sprijin pentru realizarea activitatatii de inchidere de luna si an;
–       Ofera sprijin in timpul auditului financiar anual și al procesului de inventar anual;
–       Pregateste si trimite situatii si rapoarte catre partenerii societatii;
–       Intocmeste declaratii fiscale si raportari lunare/trimestriale/anuale;

Obiectivele specifice postului:
–     Gestionarea proceselor cu ajutorul cărora se efectuează înregistrarea şi evidenţa valorică a resurselor materiale şi financiare ale societăţii.

Așteptăm CV-ul dumneavoastră pe adresa de e-mail: [email protected] sau să completați formularul de mai jos.

Click or drag a file to this area to upload.