Chestionar privind calitatea serviciilor medicale

Pentru Spitalul Sf. Constantin, îmbunătățirea continuă este o prioritate, constituind singurul mod de a avansa și de fi mereu la înălțimea dorințelor pacienților noștri. Dorim să comunicăm îndeaproape cu pacienții noștri, să le cunoaștem nevoile și să luăm în considerare sugestiile lor. Nu ezitați să solicitați suportul personalului medical oricând aveți nevoie; de asemenea, vă suntem recunoscători pentru orice sugestii pe care doriți să ni le transmiteți și pentru amabilitatea de a completa un scurt chestionar referitor la serviciile spitalului nostru.

Mod de completare

  • Răspundeţi la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situaţia dvs.
  • Nu trebuie să vă semnati, acest chestionar poate rămâne anonim dacă nu doriți să vă dezvăluiți identitatea
  • Răspunsurile dvs. sunt importante pentru noi!
ani
1 zile

11. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru următoarele aspecte:

13. Cum apreciați calitatea îngrijirilor medicale acordate de:

15. Personalul medical vi s-a părut:

16. Aţi fost mulţumit de îngrijirile acordate:

25. Considerați că ați fost informat corespunzător și suficient privind

27. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru alimentaţia primită cu privire la:

RUBRICA FACULTATIVA


Formular de sesizare

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, va informam ca TEO HEALTH SA este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub nr.19305 pentru prelucrarea de date in scopul prestarii serviciilor de sanatate si are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopuri specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.