Cerințe:
- Experiența similară constituie un avantaj;
-
Excelente abilități de comunicare și relaționare;
-
Persoană empatică, dinamică, activă, atentă la detalii;
-
Capacitate de planificare și organizare;
-
Cunoștințe MS Office – nivel mediu;
-
Să fie disponibil să lucreze în echipă.
Sarcinile specifice jobului:
-
Înregistrează intrările și ieșirile pacienților din spital, pe secția pe care este repartizat, ținând legătura cu Departamentul financiar – contabil și Recepția pentru întocmirea formelor legale.
-
Verifică la internarea pacientului, anexarea la foaia de observație a următoarelor documente; bilet de internare de la medicul de familie sau de specialitate, adeverința de la locul de muncă/cupon de pensie, dovada de asigurat.
-
Introduce în programul informatic al spitalului datele din foile de observație, precum și alte documente medicale, verificând și răspunzând pentru exactitatea datelor (diagnosticul principal, diagnosticul secundar și procedurile medicale).
-
Prezintă medicului documentele spre verificare și aprobare finală înainte de a le înmâna sau transmite pacientului.
-
Înregistrează și menține la zi Registrul de internări.
-
Aranjează foile de observație în ordine cronologică, le inventariază și le predă periodic la arhiva spitalului.
-
Răspunde cu amabilitate și promptitudine tuturor solicitărilor pacienților și personalului secției.
-
Menține legătura cu pacienții și aparținătorii furnizând toate informațiile pentru care este autorizat.
-
La externarea pacientului, predă acestuia documentația îndosariată a pacientului.
- Menține legătura între secție și departamentul administrativ.