Cerințe:

  • Experienta similara constituie un avantaj;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare;
  • Persoană empatică, dinamică, activă, atentă la detalii;
  • Capacitate de planificare și organizare;
  • Cunoștințe MS Office – nivel mediu;
  • Să fie disponibil să lucreze în echipă.

Sarcinile specifice jobului:

  • Inregistreaza intrarile si iesirile pacientilor din spital, pe sectia pe care este repartizata, pastrand legatura cu Departamentul Operational si Receptie pentru intocmirea formelor legale.
  • Verifica la internarea pacientului, anexarea la foaia de observatie a urmatoarelor documente:bilet de internare de la medicul de familie sau de specialitate, adeverinta de la locul de munca/cupon de pensie, dovada de asigurat.
  • Introduce in programul informatic, datele din foile de observatie, precum si alte documente medicale, pe sectia unde-si desfasoara activitatea, verificand si raspunzand pentru exactitatea datelor (diagnosticul principal, diagnosticul secundar si procedurile medicale).
  • Redacteaza in format electronic, in programul informatic al spitalului, epicrizele efectuate de medic si alte documente medicale necesare, la indicatia medicului.
  • Prezinta medicului documentele spre verificare si aprobare finala inainte de a le inmana sau transmite pacientului.
  • Redacteaza si alte documente administrative la solicitarea si sub stricta indrumare a medicilor si asistentilor de pe sectie.
  • Inregistreaza si mentine la zi Registrul de internari.
  • Aranjeaza in ordine cronologica foile de observatii FOCG,  creaza opis, leaga documentele arhivate, le inventariaza si le preda periodic la arhiva spitalului.
  • Indeplineste sarcini de arhiva conform procedurilor
  • Introduce in calculator codificarea foilor de observatie.
  • Preda la inceputul lunii si ori de cate ori este nevoie, situatia internarilor din luna precedenta.
  • La externarea pacientului, preda acestuia documentatia (biletul de iesire, scrisoarea medicala, concediul medical, precum si alte documente aferente)
  • Raspunde tuturor solicitarilor primite prin telefon sau e-mail care fac referire la sectia pe care este repartizata, intampina si preia apartinatorii pacientilor aflati in vizita, conform procedurii „Circuitul vizitatorului”.
  • Mentine legatura intre sectie si departamentul administrativ

Avem încredere că oferta noastră provocatoare și dorința dumneavoastra de a face parte din echipa Spitalului Sf. Constantin, întrunesc condițiile pentru a ne cunoaște și a face pași în vederea unei îndelungate colaborări.

În acest sens, așteptăm CV-ul dumneavoastră pe adresa de e-mail [email protected] sau să completați formularul de mai jos.

Click or drag a file to this area to upload.