Cerințe:
- Experiența similară constituie un avantaj;
-
Excelente abilități de comunicare și relaționare;
-
Persoană empatică, dinamică, activă, atentă la detalii;
-
Capacitate de planificare și organizare;
-
Cunoștințe MS Office – nivel mediu;
-
Să fie disponibil să lucreze în echipă.
Sarcinile specifice jobului:
- Preluarea apelurilor telefonice și înregistrarea programărilor
- Oferă relații și îndrumă clienții către cabinete sau secții
- Înregistrează în softul de spital consultațiile, internările și analizele medicale de laborator
- Ține evidența programărilor, consultațiilor și internărilor
- Verifică documentele necesare pentru internare și calitatea de asigurat
- Încasează decontul pentru consultații sau spitalizare
- Generează și trimite centralizatorul cu încasările din ziua respectivă coordonatorului de recepție
- Tine evidența cardurilor de fidelizare
- Emite facturi fiscale pentru pacienți