Cerințe:

  • Experiența similară constituie un avantaj;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare;

  • Persoană empatică, dinamică, activă, atentă la detalii;

  • Capacitate de planificare și organizare; 

  • Cunoștințe MS Office – nivel mediu;

  • Să fie disponibil să lucreze în echipă.

Sarcinile specifice jobului:

  • Preluarea apelurilor telefonice și înregistrarea programărilor
  • Oferă relații și îndrumă clienții către cabinete sau secții
  • Înregistrează în softul de spital consultațiile,  internările și analizele medicale de laborator
  • Ține evidența programărilor, consultațiilor și internărilor
  • Verifică documentele necesare pentru internare și calitatea de asigurat
  • Încasează decontul pentru consultații sau spitalizare
  • Generează și trimite centralizatorul cu încasările din ziua respectivă coordonatorului de recepție
  • Tine evidența cardurilor de fidelizare
  • Emite facturi fiscale pentru pacienți
Click or drag a file to this area to upload.