Cerințe:

  • Experiența similară constituie un avantaj;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare;

  • Persoană empatică, dinamică, activă, atentă la detalii;

  • Capacitate de planificare și organizare; 

  • Cunoștințe MS Office – nivel mediu;

  • Să fie disponibil să lucreze în echipă.

Sarcinile specifice jobului:

  • Efectuează curățenia în spațiile  repartizate (saloane, băi, coridoare, cabinete de consultații, oficii, scări, etc.) prin aplicarea procedurilor de lucru și respectarea protocoalelor de curățenie;

  • Efectuează aerisirea periodică a saloanelor și răspunde de încălzirea corespunzătoare a acestora

  • Îndeplinește toate indicațiile asistentei șefe privind întreținerea curățeniei, salubrității și dezinfecției

  • Răspunde de curățenia și dezinfecția sectorului repartizat 

  • Răspunde de utilizarea și păstrarea in bune condiții a ustensilelor de curățenie (troler de curățenie, perii, lavete, etc.) ce le are personal în grijă precum și a celor care se folosesc în comun și le depozitează în condiții de siguranță;

  • Urmărește realizarea igienizării generale și a curățeniei în spațiile de lucru, folosind ustensile potrivite și substanțe adecvate locului de dezinfectat și scopului urmărit;

  • Respectă circuitele funcționale în cadrul spitalului (personal sanitar / bolnavi  /aparținători / lenjerie / materiale sanitare / deșeuri);

Click or drag a file to this area to upload.