Cerințe:
- Experiența similară constituie un avantaj;
-
Excelente abilități de comunicare și relaționare;
-
Persoană empatică, dinamică, activă, atentă la detalii;
-
Capacitate de planificare și organizare;
-
Cunoștințe MS Office – nivel mediu;
-
Să fie disponibil să lucreze în echipă.
Sarcinile specifice jobului:
-
Efectuează curățenia în spațiile repartizate (saloane, băi, coridoare, cabinete de consultații, oficii, scări, etc.) prin aplicarea procedurilor de lucru și respectarea protocoalelor de curățenie;
-
Efectuează aerisirea periodică a saloanelor și răspunde de încălzirea corespunzătoare a acestora
-
Îndeplinește toate indicațiile asistentei șefe privind întreținerea curățeniei, salubrității și dezinfecției
-
Răspunde de curățenia și dezinfecția sectorului repartizat
-
Răspunde de utilizarea și păstrarea in bune condiții a ustensilelor de curățenie (troler de curățenie, perii, lavete, etc.) ce le are personal în grijă precum și a celor care se folosesc în comun și le depozitează în condiții de siguranță;
-
Urmărește realizarea igienizării generale și a curățeniei în spațiile de lucru, folosind ustensile potrivite și substanțe adecvate locului de dezinfectat și scopului urmărit;
-
Respectă circuitele funcționale în cadrul spitalului (personal sanitar / bolnavi /aparținători / lenjerie / materiale sanitare / deșeuri);